haparanda-örebro-stockholm-haparanda.

Har haft en helt underbar långhelg hemma i Örebro/Stockholm.
Den började dock inte så bra när tåget körde på en älg och jag trodde jag skulle få spendera första natten på tåget i skogen. Men vi kom därifrån ganska fort så det var för himla skönt.
Första dagen hemma pluggade jag en massa och hade det mysigt med syster. På kvällen kom fina Carro till Örebro. Happytime. Vi har haft det så mysigt med heldag på stan och tacomys hos pappa & vinmys hos mamma. Vi cyklade även förbi cirkusen som var i stan och kollade på elefanterna. 


På lördagen tog vi bussen upp till stockholm, sa hejdå till Carro och började med en fika. 
Sen körde vi shopping delux. Jisses va vi fick mycket inhandlat. Sen kunde jag ju inte låta bli att ta med en massa egna kläder som jag lämnat hemma. 
Efter ett tag anslöt min Cissi till shoppingen. Men då var det mesta inhandlat så vi gick och åt god sallad. Sen kramade vi hejdå till mamma och fortsatte hem till Cissi. Det var sol så vi åt antagligen årets sista glass. MUMS. Köpte massa godis och laddade för myskväll.
Lyx middag med hasselbackspotatis och vin. Sen Dear John och godis. Så himla mysig kväll.
Somnade gott på soffan kan jag ju säga. 


Imorse käkade vi frukost, packade ihop de sista och åkte till gamla älskade sollentuna. Fika med mina fina maxi-tjejer. Så mysigt att träffa alla igen och lilla Melvin va sötare än någonsin. Åkte och kollade på Josefins nyinköpta hus och sen fick jag skjuts av gulliga Jenny till flyget. 

Resten av dagen har gått åt att resa. Nu är jag tillbaka i ett iskallt Haparanda och laddar för en ny skolvecka.
Känner mig fylld av energi efter att ha träffat alla nära&kära i helgen. <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

det var ju så fint att ha dig HÄR! <3

2012-09-11 @ 17:27:47
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0